Ter vervanging zoeken wij een gedreven en ervaren Administrateur.

Als Administrateur bij Bunnik Groep verricht je alle voorkomende werkzaamheden binnen een klein team. Zo verzorg je de grootboekadministratie, de facturering, maar beheer je ook de debiteuren en crediteurenadministratie, waarbij je klanten zodanig benadert, dat je in staat bent tot concrete betalingsafspraken te komen. In al je werkzaamheden draag je tevens zorg voor een bijbehorende correcte correspondentie.

De periodieke afsluiting van de financiële administratie behoort ook tot je verantwoordelijkheden en doe je in nauw overleg met het Hoofd Administratie. Verder verzorg je de fiscale aangiften (loonbelasting en omzetbelasting) en zorg je voor de juiste input richting de salarisadministratie. Je levert gegevens aan voor begrotingen, stelt balansposten op en levert een bijdrage aan het opstellen van jaarrekeningen. Ook ben je het directe aanspreekpunt voor de dagelijkse gang van zaken op de afdeling.

Kortom, wij zoeken een administratieve duizendpoot die naast haar/zijn werkzaamheden, ook proactief meedenkt om de processen binnen de afdeling zodanig in te richten, dat maximale efficiency wordt bereikt.

Wij vragen:

  • HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een relevante finance opleiding.
  • Ruime werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Uitstekende vaardigheden in het werken met Excel.
  • Aantoonbare kennis van ERP-software (Metacom is een pré).
  • Energieke teamplayer met een proactieve houding.

Jij bent:

  • Accuraat: Je werkt zorgvuldig tot perfect en bewaakt het vastgestelde kwaliteitsdoel.
  • Cijfermatig ingesteld: Je overziet een complex van cijfers. Eventuele fouten spoor je eenvoudig op en je bent hierbij in staat een analyse te maken.
  • Kostenbewust: Je denkt en handelt gericht op optimale benutting van tijd, geld en andere middelen. Je weegt financiële consequenties af en hebt aandacht voor beperking van kosten.
  • Collegiaal: Je levert een positieve bijdrage aan de werksfeer en werkt aan een gezamenlijk resultaat.

Wij bieden:

Het arbeidsvoorwaardenpakket is aantrekkelijk en marktconform. De werkomgeving is daarnaast informeel en plezierig met voldoende ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling binnen een no-nonsense bedrijf.

Waar ga je werken?

Alphen aan den Rijn

Aantal uren:

32 – 40 uur

Sollicitatieprocedure:

Voor inhoudelijke vragen over de vacature kun je contact opnemen met Klaas-Jan van Dijk (Hoofd Administratie) via 06-50633620 of Frank Mollenhof (Directeur) via 06-53599044.

Spreekt de functie je aan? Stuur dan je motivatiebrief en curriculum vitae bij voorkeur via onderstaand formulier of per e-mail t.a.v. Marjan Lageveen via hrm@bunnikgroep.nl.

Voor de invulling van deze vacature maken wij geen gebruik van externe bureaus.